سیستم جدید اعلام گزارش خطا با چشم انداز تجمیع تمام گزارش خطاهای مربوط به شبکه، مشکلات فنی، بهداشتی، سیستم شکایات و… از سوی شورای صنفی به عنوان نیاز جدی به جهت شفاف سازی سیستم مطرح گردید و با موافقت مرکز فاوا طراحی و توسعه آن از حدود یک سال قبل آغاز شد.
پایلوت راه اندازی شده جهت بررسی و رفع مشکلات در فاز اول اجرایی فقط خطاهای مربوط به اینترنت را پوشش خواهد داد و در آینده قابلیت های دیگری به آن افزوده خواهد شد.
📌در سیستم گزارش خطای جدید تمام تلاش برای شفافیت در سیستم رسیدگی به گزارش خطاها در نظر گرفته شده است و ثبت کننده خطا قادر به دیدن قدم به قدم اقدامات انجام شده در مورد وضعیت تیکت ارسالی خواهد بود.
به جهت اهمیت سرعت پاسخ گویی تیکت های ارسالی در اولین ساعات بررسی شده و اقدامات لازم برای هر تیکت قدم به قدم گزارش می گردد.
💡در این سیستم ثبت کننده قادر به دیدن وضعیت خوانده شدن پیام توسط کارشناس، گردش تیکت، پاسخ کارشناس، فایل های پیوستی، اقدامات، تغییر مسئول پیگیری، بستن تیکت و… می باشد.
📄فایل pdf زیر حاوی شرح کامل امکانات تعریف شده در #سیستم_مدیریت_درخواست که با نام #تیکتینگ شناخته خواهد شد می باشد.

سیستم اعلام خطای جدید فاوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *